به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی افزود: با ارجاع یک پرونده از سوی مراجع قضائی استان مبنی برکلاهبرداری 500 میلیون ریالی از یک شهروند قزوینی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کلاهبرداران در این پرونده با معرفی خود به عنوان شاغل در دستگاه دولتی و با ادعای نفوذ در ادارات و اینکه می توانند تسهیلات میلیاردی با سود کم تهیه کنند، شاکی را تطمیع و با گرفتن مدارک لازم و اخذ یک فقره چک 500 میلیون ریالی از فرد، با دادن وعده در موعد مقرر ، چک شاکی را وصول و متواری می شدند.
سرهنگ مرادی ادامه داد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی قزوین با انجام تحقیق های لازم و اقدام اطلاعاتی یکی از کلاهبرداران را در استان گیلان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در اقدامی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
به گفته وی، متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در مواجه با شاکی پرونده، به کلاهبرداری از وی به میزان 500 میلیون ریال با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ مرادی در پایان گفت: ماموران پلیس آگاهی همدستان متهم را نیز در قزوین شناسایی و ضمن دستگیری آنان، متهمان دستگیر شده را با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی استان دادند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.