به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرک صنعتی خرمدشت، افزود: شهرک خرمدشت از شهرک های امن و ایده آل برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی می باشد و مشوق های ویژه ای برای حضور سرمایه گذاران در آن در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به بازدید هیات تجاری اتاق بازرگانی استانبول ترکیه از این شهرک، گفت: به تازگی یک هیات تجاری،اقتصادی و سرمایه گذاری از اتاق بازرگانی استانبول ترکیه برای مطالعه و ارزیابی شهرک صنعتی خرمدشت حضور یافتند و به صورت میدانی امکانات و زیرساختهای این شهرک را مورد بازدید قرار دادند.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از این شهرک به عنوان قطب تولید محصولات فولادی (میلگرد و مفتول) در استان نام برد و اعلام کرد به زودی در بخشی از اراضی صنعتی خرمدشت شهرک کربن راه اندازی می شود.
حمیدرضا خانپور در پایان از بهره برداری طرح توسعه شبکه روشنایی شهرک صنعتی خرمدشت به طول یک کیلومتر در هفته دولت خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح 15 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان واقع در غرب استان قزوین قرار دارد.
این شهرک با 500 هکتارمساحت، به لحاظ وسعت اراضی در نظر گرفته شده برای استقرار واحدهای تولیدی، بزرگترین شهرک صنعتی کشور به شمار می رود.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی با 800 واحد تولیدی بهره بردار است.
3013*6128
خبرنگار: رضا اولادی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.