به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: اهمیت حج امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست تا جایی که این رویداد مهم و همایش بزرگ و بین المللی در واقع غنا و ارزش مسلمانان جهان را به نمایش می گذارد.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به هفتم مرداد، سالروز فرار بنی صدر به همراه سرکرده منافقین اشاره کرد و یادآور شد: وی در نظام اسلامی و با رای مردم به ریاست جمهوری کشوری بزرگ و اسلامی رسید ولی در نهایت قدر و منزلت آن را با جهالت و نادانی خود به جای نیاورد و سرانجام گرفتار و در به در شد.
وی اضافه کرد: این قصه ما را به یاد حدیثی از امام حسن عسگری (ع) می اندازد که فرمودند هیچ انسان عزتمند، آبرومند و قدرتمندی حق را رها نکرد مگر اینکه خوار و ذلیل شد و هیچ آدم ضعیف و نانوانی به حق نچسبید الا اینکه خداوند او را به عزت رساند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین یادآور شد: در این باره باید یادآور شد که امام راحل ما نیز همه چیز خود را پای حق گذاشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز که قبل و بعد از انقلاب همواره پای حق ایستاده اند و خداوند نیز هر روز بر عزت و اقتدار ایشان می افزاید.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین با اشاره به مقاومت مظلومانه مردم فلسطین و عقب نشینی صهیونیست ها،گفت: بارها و بارها ثابت شده که ما هر جا مقاومت کرده ایم به پیروزی رسیده ایم که نمونه بارز آن نیز دفاع مقدس و دفاع از حرمین شرفین بوده که با ایستادگی ما، پیروزی برایمان به ارمغان آمده است.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: جبهه استکباری با قصد محاصره جمهوری اسلامی در پاکستان شرارت به راه می اندازد، در افغانستان حضور می یابد، عراق را تصرف می کند، نیت خود را توسط داعش به کار می گیرد، جنگ نیابتی در یمن به راه می اندازد و حاکمان بحرین را به ظلم ستیزی وادار می کند اما امروز مشاهده می کنیم به لطف خداوند نه تنها توانسته ایم این محاصره را بکشنیم بلکه پای آمریکا را نیز در این کشورها قطع کرده ایم.
وی در پایان با اشاره به تاثیر حمایت مردم کشورمان در مقاومت ملت های مسلمان در منطقه، گفت: امروز مسلمانان در بلندی های جولان، غزه و فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی به قیام بر خواسته و مسلح شده اند و در درون سرزمین های اشغالی نیز مردم فعال تر مبارزه می کنند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.