به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در جلسه بررسی اجرای طرح های مشارکتی با بنیاد برکت افزود: این طرح ها در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری و با هدف پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: برای ساخت مدرسه و آبرسانی و راههای روستایی و اشتغال در مناطق محروم هم ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در استان توسط بنیاد برکت وجود دارد که می تواند مورد بررسی قرار گیرد.
استاندار قزوین اظهار کرد: در حوزه اشتغال و تولید هیچ محدودیتی نداریم و می توانیم مشارکت بنیاد برکت را جلب کنیم به شرط آن که مدیران دستگاهها گزارش دقیقی از ظرفیت های سرمایه گذاری ارائه کنند.
همتی اظهار کرد: ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در استان و نیز انتقال مرکز درمان روانی در راه آهن قزوین از دیگر کارهایی است که می توان با استفاده از ظرفیت بنیاد برکت آنها را پیگیری و محقق کرد.
همتی در پایان گفت: در بخش گردشگری نیز بناهای قدیمی قابل توجهی در استان داریم که می تواند نوسازی و بازسازی شده و در اختیار گردشگران قرار گیرد که این طرح ها نیز قابل واگذاری به بخش خصوصی برای احیاست و در این رابطه باید از ظرفیت های بنیاد برکت استفاده کنیم.
6104*6128
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.