محمود سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی کشور که ار روز گذشته در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر آغاز شده است، به مدت یک هفته برگزار می شود.
وی با اشاره به نفرات اعزامی تیم قزوین در بخش مردان،گفت: جواد حمیدی راد،مهدی بابایی،لاروین نورزه ای در بخش اسنوکر پانزده توپ تیمی و مهدی بابایی، جواد حمیدی راد، لاروین نورزه ای، مصطفی اعلایی، محسن حاضربیان، سروش مظفری،مهدی فتحی و وحید خورشیدی در اسنوکر 6 توپ انفرادی و حمزه کاظمی و مصطفی اعلایی در ناین بال تیمی و حمزه کاظمی در ایت بال انفرادی به این رقابت ها اعزام شده اند.
وی با اشاره به افراد اعزامی در بخش بانوان نیز گفت: پریسا درویشوند در اسنوکر پانزده توپ تیمی و نرگس کشاورز نجفی، مینو خسروانی و ملیکا نجفی در اسنوکر 6 توپ انفرادی در این رقابت ها شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش پاکت بیلیارد تیمی زینب دولتخانی، طناز طاهرخانی،منیژه حصاری و در پاکت بیلیارد انفرادی شیما کلهر، مهسا نرج آبادی،زهرا دولتخانی،زینب دولتخانی،لیلا حداد،طناز طاهرخانی و منیژه حصاری حضور خواهند یافت.
سعیدی با اشاره به داوران اعزامی به این مسابقات نیز گفت: علی اسماعیلی، محمد عبداللهی،مصطفی میردامادی، سعید اسماعیلی، پوریا جباری، رضا دولتخانی، محمد مدبر و میلاد اسماعیلی به عنوان داور از قزوین به این رقابت ها اعزام شده و همچنین فرهاد حق یاران از استان قزوین به عنوان سرداور مسابقات پیشکسوتان و محسن مشیری به عنوان یکی از مسئولان برگزاری در این جشنواره نقش آفرینی می کنند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.