به گزارش روز جمعه ایرنا، این تمرینات فعلا با حضور جمعی از بازیکنان بومی در زمین چمن ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین آغاز شده است.
تست گیری از بازیکنان برای جذب نفرات آماده و مورد نظر و ملحق شدن آنها به تیم نیز بخشی از برنامه تمرینات کاسپین به شمار می رود.
سعید دقیقی، سرمربی بازیکن تیم فوتبال کاسپین قزوین در خصوص آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار ایرنا گفت: با حمایت مسئولان استان از جمله شخص استاندار که بر تداوم فعالیت تیم کاسپین تاکید داشتند، تمرینات تیم را آغاز کرده ایم و امیدواریم در ادامه با تداوم پشتیبانی مدیران استانی در این فصل پس از 5-6 سال فعالیت موفق به صعود به لیگ دسته اول شویم.
بازیکن قزوینی سال های گذشته تیم های فوتبال صبا،مس،تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز با بیان اینکه طبق توافق انجام شده با مسئولان استان و مدیرعامل باشگاه قرار شده است به عنوان سرمربی-بازیکن در فصل پیش رو در خدمت تیم کاسپین باشم،افزود: در تیم کاسپین قرارداد مالی ندارم و بدون چشم داشت و با هدف کمک به تیم شهرم به فعالیت می پردازم و تاکنون ریالی برای فعالیتم از باشگاه مطالبه نکرده ام.
دقیقی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای تیم کاسپین نیز گفت: تست گیری از بازیکنان آماده را با هدف جذب بازیکنان مستعد بومی در حال پیگیری داریم و از بین 150 بازیکن تست شده، سه تا چهار بازیکن خوب و آماده را شناسایی کرده و بزودی جذب تیم خواهیم کرد.
وی، صعود به لیگ دسته یک را هدف اصلی تیم کاسپین در فصل پیش رو خواند و افزود: بنابراین برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت بازیکنان غیربومی نیز استفاده کنیم و در جذب بازیکنان، دقت بالایی داشته و بهترین نفرات را به تیم بیافزائیم.
دقیقی با بیان اینکه به حمایت همه مسئولان بویژه استاندار، مردم ورزش دوست و رسانه ها برای صعود کاسپین در فصل پیش رو به طور مبرم نیازمند هستیم،افزود: قزوین مستحق داشتن تیمی در لیگ های بالاتر هست و باید با کمک یکدیگر این اتفاق را رقم بزنیم.
وی در خصوص سایر نفرات کادر فنی تیم فوتبال کاسپین در فصل پیش رو نیز گفت: رضا و مهران مطلبی، روح الله عطایی، شهرام مهربان و عباس قنادزاده از جمله نفراتی هستند که قرار شده است تیم کاسپین را در این فصل همراه کنند تا بدین ترتیب کادری کاملا بومی را برای هدایت این تیم داشته باشیم.
کاسپین قزوین فصل پیش پنجمین سال حضور خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در حالی پشت سرگذاشت که در بازی هفته پایانی با غلبه بر میهمان خود موفق به بقا در این مسابقات شد.
سعید دقیقی پس از مجید رضایی دومین سرمربی بومی تیم فوتبال کاسپین در سال های فعالیت این تیم در لیگ دسته دوم محسوب می شود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.