به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی روز شنبه در حاشیه برنامه ملاقات مردمی خود، بر توجه بیشتر مدیران به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم و رسیدگی هرچه بهتر به درخواست ها و امور شهروندان تاکید کرد.
وی اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام اسلامی نعمت و توفیقی است که شامل حال مدیران می شود و باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
وی افزود: خدمت بی منت به مردم در سرلوحه رفتار و مشی و جهت گیری کارگزاران دولت تدبیر و امید و مسئولان استان قرار دارد.
استاندار قزوین گفت: امیدواریم هستیم در دولت دوازدهم، تکریم ارباب رجوع با شفافیت و عنایت بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد تا سطح رضایت مندی،اعتماد،امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید.
وی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها بدون شک اثرهای مثبتی را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد می کند و روند انجام کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.
استاندار قزوین در پایان تصریح کرد: در راستای پاسخگویی مدیران به مردم و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات همه مدیران موظف و مکلف به برگزاری برنامه ملاقات و دیدار مردمی به صورت هفتگی هستند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.