به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید سعید شاهرخی در دومین نشست فرمانداران و بخشداران استان افزود: انتظار مردم از مسئولان و مدیران بعد از انتخابات جدیت و تلاش بیشتر در خدمت رسانی می باشد که این مهم می تواند سرمایه اجتماعی را تقویت کند.
وی با بیان اینکه تلاش برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد،اضافه کرد: از برنامه های جدی در زمینه ارتقای سطح سرمایه های اجتماعی، توجه به سازمان های مردم نهاد است و از فرمانداران و بخشداران انتظار می رود با حمایت و بسترسازی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد از آسیب های اجتماعی بکاهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تقویت احزاب از دیگر مسائل مورد توجه وزارت کشور و استانداری ها می باشد که در این خصوص باید از نقطه نظرات و دیدگاه های همه گروه ها و جناحها استفاده کرد و در سطح استان نیز به دنبال راه اندازی خانه احزاب هستیم.
شاهرخی با تاکید بر برگزاری سلسله نشست های مختلف با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان ها توسط فرمانداران و بخشداران، تصریح کرد: باید فضای گفت و گو در بین گروه های مختلف تقویت شود و در این راستا تقویت انجمن های صنفی و استفاده از توان و ظرفیت بانوان،جوانان و هنرمندان مورد تاکید می باشد.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از شاخص های امنیتی استان و شهرستان ها،اظهار کرد: استان قزوین در سطح کشور از وضعیت امنیت خوبی در مقایسه با سایر استان ها برخوردار است و از امسال شاخص های امنیتی شهرستان ها نیز ارزیابی خواهد شد.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.