به گزارش ایرنا، سفیر اوکراین در ایران در این بازدید همچنین از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار و همچنین نمایشگاه محصولات واحدهای شهرک صنعتی کاسپین دیدن کرد.
سفیر اوکراین در ایران در این بازدید، توانمندی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین را بالا خواند و گفت: واحدهای تولیدی این شهرک از دانش فنی بالایی برخوردار بوده و محصولات با کیفیتی تولید می کنند که می توانند به کشورهای مختلف از جمله اوکراین صادر شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز در حاشیه این بازدید گفت: بازدید هیات های خارجی از شهرک های صنعتی با هدف آشنایی آنها با توانمندی های صنعتی کشور و همچنین تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی صورت می گیرد.
حمیدرضا خانپور با اشاره به استقبال قابل توجه سرمایه گذاران خارجی برای حضور در شهرک صنعتی کاسپین که در فاصله کمی از پایتخت قرار گرفته است،گفت: در هفته جاری هیات های سرمایه گذاری از کشورهای کره جنوبی،آلمان،روسیه،ترکیه و ارمنستان از شهرک های صنعتی قزوین بازدید کرده اند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای تولیدی ایران در اوکراین در شهریور ماه امسال،گفت: برخی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی قزوین نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و به ارائه توانمندی ها و معرفی محصولات خود می پردازند.
در حال حاضر 16 واحد تولیدی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی از کشورهای لهستان،کره جنوبی،ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان با سرمایه گذاری 265 میلیون دلار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر می باشند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که در آنها حدود 800 واحد تولیدی بهره بردار وجود دارد.
3013*6128
خبرنگار: رضا اولادی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.