به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات این نهاد را گسترده و مهم توصیف کرد و یادآور شد: کارهایی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، امیدبخش بوده و باید تلاش کنیم تا جامعه نسبت به این خدمات آگاهی بیشتری پیدا کند.
وی ادامه داد: بیان خدماتی که امروز در جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، در واقع تبلیغ ارزش‌ های نظام است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه از خدماتی که در آن صورت می‌گیرد، یک رسالت می باشد.

**سالانه 300 هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن احداث می‌شود
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در ابتدای این دیدار رسالت اصلی این نهاد را ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر برشمرد و اضافه کرد: بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، زلزله و رانش‌ ها نیز از رسالت‌های دیگر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی رضایی ادامه داد: سالانه 100 هزار خانه در شهرها و 200 هزار خانه در روستاها از سوی بنیاد مسکن احداث و در حوزه بازسازی نیز تاکنون 2 میلیون خانه روستایی مقاوم سازی و مرمت شده‌اند.
وی در پایان افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از نیروی انسانی مستعد و امکانات بسیار خوبی بهره‌مند بوده و به همین خاطر شرایط بسیار خوبی را برای پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی در سطح استان فراهم کرده است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.