به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز یکشنبه در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین افزود: اعتبارات شهرداری های استان تقریبا سه برابر بودجه عمرانی استان است که این مهم نشان دهنده حجم بزرگ فعالیت های صورت گرفته در این دستگاه ها می باشد.
این مسئول اضافه کرد: شهرداران باید در مدت باقی مانده از دوران خدمت خود با همان انگیزه و همت سابق به فعالیت ادامه داده و نسبت به آینده شغلی خود نگران نباشند.
فرخزاد ادامه داد: قوانین رفع موانع تولید این اختیار را به مسئولان در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام و بلاتکلیف داده و باید در این خصوص با اهتمام و جدیتی بیشتری وارد عمل شد.
وی افزود: شهرداری قزوین در استفاده از خدمات الکترونیکی که تسریع در ارائه خدمات به مردم و مراجعه کمتر مردم بابت کارهای جاری به شهرداری ها،شفاف سازی و جلوگیری از سردرگمی مردم را در پی داشته پیشگام بوده اند اما لازم است تا در این خصوص پررنگ تر ظاهر شوند.
فرخزاد با اشاره به گزارش سازمان بازرسی در خصوص وضعیت شهرداری ها و پروژه های اجرایی در آنها،گفت: باید در شورای فنی، دوره های آموزشی لازم برای حوزه های مالی شهرداری ها و امور قراردادها وضع شود تا از تخلفات اداری آینده در این دستگاه ها جلوگیری شود.
استان قزوین دارای 25 شهر است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.