به گزارش ایرنا،حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در نشست شورای معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و جامع جهت ثبت نام این طرح های صنعتی در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات مورد نیاز، افزود: رشد بی سابقه و استقبال خوب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در طول یکسال گذشته برای حضور در شهرک های صنعتی، مسئولیت ما برای خدمات رسانی به واحدهای صنعتی را مضاعف کرده است.
وی با اشاره به فعال بودن 150 طرح صنعتی در شهرکهای و نواحی صنعتی استان گفت: هم اکنون 100 طرح صنعتی در مرحله نصب سوله و 50 طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات و تجهیزات با سرمایه گذاری چهار هزار و 400 میلیارد ریال می باشند که در صورت همکاری دستگاه های خدمات رسان و بانک های عامل با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال 6 هزار و 670 نفر فراهم می شود.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ابراز امیدواری کرد با توجه به پیشرفت فیزیکی این طرحهای صنعتی تا پایان سال 100 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به مرحله تولید آزمایشی و فعالیت رسمی برسند.
وی در پایان گفت: بیشترین آمار واحدهای صنعتی فعال در مرحله نصب سوله و ماشین آلات مربوط به شهرکهای صنعتی لیا، کاسپین و آراسنج است.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که در آنها حدود 800 واحد تولیدی بهره بردار وجود دارد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.