سردار مهدی محمودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اقدامی بی سابقه و در راستای مقابله و مبارزه با موادمخدر که یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی شناخته شده و جزو مطالبات شهروندان نیز به حساب می آید، ماموران انتظامی استان با اطلاع از اقدام یک باند بین المللی مبنی بر ورود یک محموله کوکائین به کشور، موضوع را در راس برنامه های خود قراردادند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کوکائین یک ماده بسیار کمیاب و در آمریکای لاتین تولید و برای مصرف افراد مرفه به اروپا صادر می شود، سوداگران مرگ، مواد کشف شده را توسط یک درخواست کننده داخلی به ایران منتقل کرده بودند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه حاملان دستگیرشده این مواد یک زن و مرد بودند، یادآور شد: علاوه بر افراد یاد شده، چهار نفر دیگر در این رابطه از سوی عوامل نیروی انتظامی استان دستگیر شده اند.
به گفته سردار محمودی، مواد کشف شده از نوع کوکائین سنتز شده (آزمایشگاهی) بوده و یک تا 2 مرتبه استعمال آن، برای افراد اعتیاد ایجاد می کند.
وی در پایان گفت: پلیس همواره در تمامی نقاط کشور در امر مبارزه با انواع موادمخدر آماده بوده و با وجود فعالیت های پیچیده سوداگران مرگ، نسبت به رصد و تعقیب آنان اقدام می کند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.