به گزارش روز دوشنبه ایرنا، یوسف جهانی پور در ششمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان قزوین افزود: ارزش ریالی این پرونده ها در سال قبل 230 میلیارد ریال و در سال 94، 254 میلیارد ریال بود.
وی همچنین اظهار کرد: تعداد پرونده های متشکله در سال گذشته، 966 فقره با ارزش 230 میلیارد ریال بود که نسبت به سال 94 با 42 درصد افزایش در تعداد و 9 درصد کاهش در ارزش ریالی مواجه بود.
جهانی پور اضافه کرد: در سال گذشته یک هزار و 75 نفر و 509 دستگاه خودرو در خصوص قاچاق کالا و ارز در استان دستگیر و توقیف شدند که نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش در افراد و 9 درصد کاهش در دستگاه ها رخ داد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز باید همواره در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان مورد توجه قرار گیرد و باید از تمامی ظرفیت های کشور و استان برای مبارزه و مقابله با پدیده استفاده کرد.
وی در پایان گفت: با ثبات ایجاد شده در بخش های فرهنگی،اقتصادی و سیاسی در دولت یازدهم می توان با دید بازتر و جامع تری به دنبال مبارزه با قاچاق کالا و ارز رفت.
در دولت تدبیر و امید با همکاری دستگاه ها و نهادهایی چون تعزیرات،نیروی انتظامی و گمرک، قاچاق کالا از 25 میلیون دلار در سال به 12 تا 15 میلیون دلار کاهش یافته است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.