به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مهنوش بهزادپور روز یکشنبه افزود: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم‌کردن زمینه‌های‌گسترش و ارتقای روحیه تعاونی‌ها در گرایش های مختلف برگزار می‌شود.
وی، معرفی تعاونی های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون،ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.
بهزادپور بابیان اینکه ثبت نام این جشنواره از تاریخ 6 خرداد آغاز و تا 31 خردادماه ادامه یافت،افزود: بیشترین تعداد ثبت نام ها درگرایش های خدماتی،تامین نیاز، مصرف کنندگان، کشاورزی و صنعتی است.
وی یادآور شد: تعاونی ها و اتاق تعاون در گرایش‌هایی با عناوین کشاورزی،صنعتی،معدنی،عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان،تامین نیاز مصرف کنندگان،تامین نیاز صنوف خدماتی،اعتبار،دهیاری،زنان،حمل و نقل، فرش دستباف،مسکن،دانش بنیان،خدماتی،فراگیر ملی،اتحادیه ها،اتاق تعاون و روستایی در این جشنواره شرکت کردند.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در خصوص داوری تعاونی های ثبت نامی نیز گفت: کارگروه داوری استان مدارک و مستندات ارائه شده توسط تعاونی ها را بررسی کرده و تا پایان تیرماه تعاونی های برگزیده از طریق سایت رسمی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اعلام خواهند شد.
براساس آخرین آمار 626 تعاونی در استان قزوین فعال هستند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.