حسین باجیوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان استان به هیچ وجه راضی نیستند سهمیه تنها نماینده فوتبال استان قزوین در لیگ دسته 2 کشور تضعیف و بلاتکلیف شده و یا سهیمه آن منحل و یا به استان دیگری منتقل شود.
وی در خصوص واگذاری تیم فوتبال کاسپین به بخش خصوصی نیز گفت: به صورت دقیق در جریان این موضوع نیستم ولی آنچه وجود دارد، مشکلات مالی است که شهرداری های استان پس از به عهده گرفتن مسئولیت تیم از عهده پرداخت آنها بر نیامده اند.
وی با بیان اینکه این تیم در فصل گذشته با مساعدت استاندار قزوین و شهرداران استان در لیگ دسته 2کشور حضور داشت،ادامه داد: با توجه به این موضوع از استاندار ورزش دوست و شهرداران استان در خواست کردیم در فصل جاری نیز تیم فوتبال کاسپین همچنان با محوریت آنها در لیگ دسته 2کشور به فعالیت خود ادامه بدهد.
وی افزود: مردم قزوین و اهالی فوتبال انتظار دارند مدیران استان هر چه سریعتر مشکل تنها نماینده فوتبال استان را حل کنند تا استعدادهای بومی در میدان های بزرگ به شکوفایی و بالندگی برسند.
باجیوند با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 17 هزار نفر از نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسال در 2 بخش آقایان و بانوان در سطح استان در رشته فوتبال فعالیت دارند، افزود:امیدواریم سازمان ها و دستگاه های اجرائی در راستای توسعه و ارتقای فوتبال استان به عنوان محبوب ترین رشته ورزشی اقدام کرده و از این رشته مفرح و پرمخاطب در راستای افزایش شور و شعف در میان جوانان حمایت کنند.
باشگاه فوتبال کاسپین در شهریور ماه 1391 تاسیس شد و هم اکنون در لیگ دسته دوم باشگاه های ایران حضور دارد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.