به گزارش ایرنا، افشین پیرنون روز شنبه در نشست کارگروه شورای هماهنگی حمل و نقل استان قزوین افزود: امسال عملیات نصب 15 کیلومتر نیوجرسی در جاده قزوین - کرج و نصب 2500 مورد علائم راهنمایی و رانندگی انجام و اجرای 750 کیلومتر خط کشی راه ها نیز در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی، طی یک ماه گذشته یک هزار تن آسفالت برای لکه گیری و روکش آسفالت در راه های استان مصرف شده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود فرآیند رسیدگی به شکایت مسافر را در آن واحد اعلام کرد و یادآور شد: با انجام اقدام های صورت گرفته در پایانه های مسافربری، در صورت شکایت مسافران از شرکت های حمل و نقل مسافری، پرونده بلافاصله تشکیل و مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی، خدمات رسانی توسط امداد خودرو در جاده را بسیار حایز اهمیت دانست و افزود: متاسفانه امروز ما در این رابطه با پدیده برخی خودروهای بدون صلاحیت و مجوزهای قانونی تحت عنوان امداد خودرو جاده ای روبرو هستیم که مشغول به فعالیت بوده و خوشبختانه با همکاری صمیمانه دستگاه قضا، در این زمینه کنترل های منظمی به منظور رصد خودروهای غیرقانونی صورت می گیرد.
پیرنون اضافه کرد: 47 مجتمع خدمات بین راهی در استان وجود دارد که به منظور ارائه خدمات بهینه به مسافران و رانندگان از طریق مبادی نظارتی مورد رصد دائم قرار دارند.
وی با اشاره به فعالیت 20 شرکت مسافربری با 228 دستگاه اتوبوس، 188 دستگاه مینی بوس و 580 سواری در قزوین،گفت: در تعطیلات نوروزی 90 هزار مسافر توسط این شرکت ها جا به جا شدند در حالی که ظرفیت ناوگان موجود این شرکت سه برابر آمار یاد شده می باشد.
وی یادآور شد: 21 دستگاه سامانه ثبت تخلفات هوشمند 335 کیلومتر از سطح آزادراه ها و بزرگراه های استان را تحت پوشش دارند و تا پایان سال جاری نیز 18 دستگاه دوربین دیگر به آن اضافه می شود.
این مسئول، تردد ماهانه خودروها در سطح جاده های استان را 12 تا 20 میلیون دستگاه اعلام و اضافه کرد: در چهارم فروردین ماه امسال تردد 17 میلیون خودرو توسط 47 دستگاه سامانه تردد شمار خودرو در این استان به ثبت رسید که یک رکورد بود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.