به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در آزادراه قزوین -رشت، حوالی یوزباشچای بلافاصله ماموران پاسگاه کوهگیر و واحد گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه سرنشین 28 ساله خودرو بر اثر شدت جراحت های وارد شده در دم فوت و سرنشین 42 ساله دیگر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد و راننده به همراه یکی دیگر از سرنشینان این خودرو مجروح و به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند.
به گفته سرهنگ بیگلری، کارشناسان تصادفات علت این حادثه را بی احتیاطی راننده سواری پژو 206 و تخطی از سرعت مجاز در سر پیچ اعلام کردند.
رئیس پلیس راه استان قزوین به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

**توقیف یک دستگاه کامیون حامل 95 راس دام بدون مجوز
در یک خبر دیگر به نقل از مراکز اطلاع رسانی ناجا استان قزوین، فرمانده انتظامی بوئین زهرا از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 95 راس دام بدون مجوز اداره بهداشت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی در این رابطه افزود: ماموران بخش رامند هنگام گشت در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون متوقف شده 95 راس گوسفند بدون مجوز اداره بهداشت را کشف کردند.
وی ارزش تقریبی احشام کشف شده را 500 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: دام های کشف شده از استان آذربایجان غربی به مقصد اصفهان بارگیری شده بودند.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: احشام کشف شده به اداره دامپزشکی بوئین زهرا تحویل و 2 متخلف نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان از شهروندان خواست تا با توجه به فصل گرما و شیوع بیماری ها در زمینه حمل دام اطلاعات خود را به منظور سلامت جامعه و محیط به سامانه 110 پلیس ارائه دهند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.