حسین زکی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی تیراندازی فردا پنجشنبه یکم تیرماه، ایران را جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در آلمان ترک می کند.
وی اضافه کرد: 6 تیرانداز خانم و 6 تیرانداز آقا در 2 رشته تفنگ و تپانچه در این رقابتها حضور خواهند یافت و از استان قزوین نیز محمدی به عنوان تیرانداز و بنده به عنوان سرپرست به این رقابت ها اعزام می شویم.
این مسئول ورزشی افزود: رقابت های قهرمانی تیراندازی جوانان جهان از یکم تا هشتم تیرماه در آلمان برگزار می شود و حداقل ورودی مربوط به کسب سهمیه المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین در این رقابت ها ثبت می شود.
وی همچنین از افتتاح خطوط الکترونیکی هیات تیراندازی استان قزوین خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
این مسئول ورزشی افزود:همچنین در این مراسم از مدال آوران و ورزشکاران برتر این هیات ورزشی در سال 95 با اهدای لوح تقدیر شد.
زکی زاده در پایان با اشاره به معرفی هیات تیراندازی به عنوان برترین هیات ورزشی سال 96، خاطر نشان کرد: این هیات در سال 95 نیز به عنوان هیات برتر ورزشی استان معرفی شده بود.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.