به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی روزهای سه شنبه در سخنانی گفت: شان مدیریت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.
وی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات، گفت: تمامی مدیران دستگاه ها،فرمانداران و شهرداران موظف و مکلف هستند روزهای سه شنبه هر هفته را به شکل ثابت به موضوع ملاقات و دیدار مردمی اختصاص بدهند و به درخواست ها و شکایات آنها رسیدگی کنند.
استاندار قزوین اظهار کرد: خدمت بی منت به مردم در سرلوحه رفتار و مشی و جهت گیری کارگزاران دولت تدبیر و امید و مسئولان استان قرار دارد و امیدواریم در دولت دوازدهم تکریم ارباب رجوع با شفافیت و عنایت بیشتری در دستور کار مدیران قرار گیرد تا سطح رضایت مندی،اعتماد،امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید.
وی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها قطعا اثرات مثبتی را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.
در این دیدار 50 تن از شهروندان به طرح مسائل،مشکلات،درخواست ها،شکایات و پیشنهادهای خود پرداختند و استاندار قزوین نیز دستور لازم را برای بررسی و پیگیری و رسیدگی به این خواسته ها و مطالبات صادر کرد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.