ابوالفضل حسینی مرادآبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایام ماه مبارک رمضان و نیز در راستای مصوبه جدید ستاد دیه کشور مبنی بر امکان آزادی مددجویان تا سقف 200میلیون ریال، قرار است تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد بدو قیود مصرح با حداکثر بدهی اعلام شده تا پایان ماه مبارک رمضان از محل اعتبارات ستاد دیه کشور آزاد شوند که در این خصوص ستاد دیه استان قزوین با جدیت در حال بررسی و تکمیل پرونده ها است.
وی اضافه کرد: تاکنون در قالب 2 فهرست اسامی 60 زندانی واجد شرایط در استان شناسایی و پس از بررسی به ستاد دیه کشور ارسال شده که امیدواریم تا پایان تیرماه از زندان آزاد شوند.
حسینی مرادآبادی همچنین گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ستاد دیه استان نسبت به آزادی چهار نفر از مددجویان زن که به دلیل محکومیت مالی در زندان بوده اند اقدام کرده اند و تاکنون یک نفر از آنها آزاد شده و این ستاد با تمام توان در حال پیگیری و آزادی بقیه مددجویان زن می باشد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قزوین با بیان اینکه این موضوع نشاندهنده استفاده از تمام توان و ظرفیت در ستاد دیه استان است،افزود: تسریع و روان سازی در انجام مراحل پرونده ای مددجویان از مهم ترین وظایف ستاد دیه استان قزوین است که کارکنان باید با دقت انجام دهند.
سال گذشته ستاد دیه استان قزوین با تعامل با دستگاه قضائی و همچنین حمایت حامیان و نیکوکاران اقدام به آزادی 301 نفر از مددجویان محبوس در ندامتگاه های استان نمود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.