امیر ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص هجوم یکباره مردم به موسسه ثامن جهت دریافت سپرده های خود در پی شایعه ورشکستگی این موسسه گفت: در پرداخت وجوه سپرده گذاران هیچ گونه مشکلی نداریم اما هجوم یکباره سپرده گذاران سبب اختلال در پرداخت ها شده است.
وی اظهار کرد: متاسفانه پخش مطالبی از شبکه های ماهواره ای که ضدیت آنها با نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسیده است موجب شده تا سپرده گذاران موسسه ثامن دچار نگرانی شوند.
ایزدی با بیان اینکه متاسفانه پخش شایعات علیه موسسه ثامن موجب شده تا سپرده گذاران برای دریافت سپرده های خود به شعبات این موسسه هجوم بیاورند،اظهار کرد: عاملان نشر این اکاذیب در فضای مجازی دستگیر شده اند و با آنها برخورد خواهد شد.
ایزدی همچنین گفت: مراجعه همزمان سپرده گذاران به شعب برای دریافت سپرده اقدامی شتاب زده است و موجب می شود تا افرادی که به تسهیلات و سپرده نیاز دارند دچار مشکل بشوند.
وی با بیان اینکه مشکل تامین نقدینگی در یک بازه زمانی کوتاه مدت و در شرایطی که عده بالایی از سپرده گذاران بخواهند سپرده خود را از هر موسسه یا بانکی طلب کنند می تواند هر بانکی را دچار مشکل کند،بار دیگر تاکید کرد: موسسه مالی و اعتباری ثامن هیچ مشکلی برای پس دادن سپرده های مشتریان خود ندارد اما تقاضا داریم تا شهروندان در این خصوص صبر و حوصله به خرج دهند تا بتوانیم سرمایه سپرده گذاران را به آنها تقدیم کنیم.
در پی نشر اخباری مبنی بر ورشکستگی موسسه ثامن، امروز عده زیادی از سپرده گذاران برای دریافت سپرده های خود به شعب این موسسه در قزوین شتافتند.
موسسه مالی و اعتباری ثامن در استان قزوین دارای هفت شعبه است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.