مسعود بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی با تحصیلات فوق دیپلم به بالا که حداقل 6 ماه از فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد می توانند در این طرح شرکت کنند.
این مسئول یادآور شد: سهم بیمه و حقوق ماهانه افراد در طرح کارورزی به میزان 310 هزار تومان توسط دولت پرداخت می شود و کارفرما نیز از دادن مالیات معاف شده است.
بابایی اضافه کرد: از تیر ماه امسال کار اجرایی کردن طرح کارورزی و حضور افراد ثبت نام کرده در واحدها و کارگاه های تولیدی آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه فعلا محدودیتی برای ثبت نام در طرح کارورزی اعمال نشده است،اظهار کرد: بر این اساس جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌توانند با مراجعه به سامانه https://karvarzi.mcls.gov.ir در طرح کارورزی ثبت نام کنند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در پایان با بیان اینکه طرح کارورزی وِیژه دانش آموختگان دانشگاه ها از ایده ها و ابتکارهای دولت برای اشتغالزایی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به شمار می رود،گفت: این طرح می تواند جوانان را آماده ورود به بازار کار کرده و به اشتغال موقت و همچنین پیدا کردن شغل مناسب در بین متقاضیان کمک کند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.