مجید کشاورز مهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای معلولیت جسمی براساس تفاهم نامه انعقاد شده بین بنیاد مستضعفان،بهزیستی و بنیاد مسکن و با معرفی متقاضیان از سوی ادازه کل بهزیستی صورت می پذیرد.
وی ادامه داد: برای احداث واحد مسکونی روستایی متقاضیان دارای 2 معلول روستایی 10 میلیون ریال از سوی بنیاد مستضعفان، 60 میلیون ریال از سوی بهزیستی، 20 میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن و در شهرهای بالای 25 هزار خانوار نیز 150 میلیون ریال از سوی بنیاد مستضعفان، 100 میلیون ریال از سوی بهزیستی، 50 میلیون ریال از سوی خیران مسکن ساز و 20 میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن تخصیص می یابد.
کشاورز مهر اضافه کرد: در حال حاضر 24 واحد نیمه تمام روستایی برای این خانوارها در سطح استان وجود دارد که با تخصیص 2 میلیارد و 880 میلیون ریال، کار احداث آنها نیز به اتمام خواهد رسید.
وی به مسکن خانوارهای تک معلول استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: برابر اعلام بهزیستی تاکنون 200 متقاضی در این رابطه شناسایی شده اند که با 84 مورد آنها قرارداد انعقاد و کار احداث مسکن آنها آغاز شده و تاکنون نیز 22 واحد آن به متقاضیان واگذار شده است.
به گفته وی، 80 میلیون ریال از اعتبار ساخت این واحدهای مسکونی از سوی بهزیستی به صورت بلاعوض داده می شود و 180 تا 200 میلیون ریال دیگر نیز از محل وام بهسازی مسکن روستایی تامین می شود.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.