سعید وزیری نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر این مجموعه از ساعت 6 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات به شهروندان ورزش دوست است.
وی یادآور شد: زمین ورزشی شقایق در سال های گذشته در اختیار سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین بود که جهت بهره وری بیشتر به سازمان فرهنگی ورزشی منتقل شد و در ادامه برای ساماندهی و مناسب سازی با دعوت از بخش خصوصی نسبت به بازسازی و بهسازی این مجموعه اقدام شد.
این مسئول اظهار کرد: این مجموعه مکان مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان است.
وی با بیان اینکه طرح بهسازی زمین چمن این مجموعه در دست اقدام است و تا تیرماه سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: ایجاد زمین اسکیت،بستکبال،تنیس خاکی، والیبال و راه اندازی سالن ایکس باکس با 20 تلویزیون ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر فعالیت های صورت گرفته در زمین شقایق است.
وزیری نژاد همچنین از احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی در مکان مناسبی از زمین شقایق خبر داد که به زودی راه اندازی خواهند شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: سیستم روشنایی این مجموعه ناکافی است اما تا ماه آینده این نقص برطرف می شود.
وی اضافه کرد: سیستم آبیاری فرسوده زمین شقایق نیز تعویض شده است و یک سیستم آبیاری مجهز جایگزین آن شده است.
وزیری نژاد با اشاره به وجود پیست دوچرخه سواری در این مجموعه، در پایان گفت: براساس توافقنامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان منعقد شده است، مقرر شد تا در روزهای سه شنبه و پنج شنبه حضور دوچرخه سواران خانم و آقا را در این مکان داشته باشیم که به دلیل استقبال خوب شهروندان تعداد این روزها افزایش می یابند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.