به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد در مسجد النبی (ص) قزوین افزود: همه باید با وحدت و همدلی تلاش کنیم تا راه امام و شهدا را ادامه دهیم و مراقب باشیم تا پیگیری اهداف آنها به انحراف کشیده نشود.
وی یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: امام خمینی (ره) مردی الهی بود که با هدف رضای خداوند به پاخواست و با حمایت مستضعفان علیه رژیم منحوس شاهنشاهی قیام کرد.
حجت الاسلام عابدینی در ادامه به ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل به دلیل ارتباط با خداوند و ذاکر بودن و همچنین یک عمر اتصال به قران، همواره دارای یک آرامش عمیق و قوی بودند و با این روحیه به مردم انگیزه می بخشیدند.
وی به اشتراک های میان امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ذاکر بودن و تکیه به قران در کنار داشتن روحیه استقامت و ایستادگی را باید از مهم ترین این اشتراک ها بدانیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عشق و علاقه مردم دیگر اشتراکی است که بین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری وجود دارد و آنرا باید ناشی از نورانیت ملکوتی این عزیزان به واسطه ارتباط دائم با قران و توسل و اتکا به دین مبین اسلام دانست.
امام جمعه قزوین یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را نیز گرامی داشت و در پایان افزود: کسانی که در راه انقلاب اسلامی کشته شدند، شهید هستند و آنان را باید حافظان انقلاب دانست.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.