به گزارش ایرنا، کامران لشگری شنبه شب در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین افزود: میزان پرداختی به متقاضیان تسهیلات بهین یاب چهار هزار و 765 میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره به سهم واحدها و طرح های تولیدی اعم از کشاورزی و صنعتی شهرستان های استان از دریافت تسهیلات بهین یاب، یادآور شد: تاکنون واحدها و طرح های شهرستان های قزوین 221 فقره،بوئین زهرا 171 فقره،آبیک 107 فقره،تاکستان 106 فقره،البرز 85 فقره و آوج هشت فقره تسهیلات بهین یاب دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: استان قزوین در بخش پرداخت های مستقیم تسهیلات بخش رونق تولید نیز با سه هزار و 290 میلیارد ریال به 402 فقره پرونده، دارای رتبه هفتم کشور و در حوزه نظارت بر هزینه کرد تسهیلات نیز با انجام 590 بازدید همچنان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
لشگری یادآور شد: در بخش رونق تولید نیز در حال حاضر 57 فقره پرونده به شعب بانک های عامل استان جهت عقد قرارداد ارجاع شده که 46 فقره آن مربوط به بخش صنعت و 11 مورد دیگر نیز مربوط به حوزه کشاورزی است.
قائم مقام کمیته امداد امام (ره) استان قزوین نیز در این نشست گفت:کمیته امداد استان قزوین تاکنون از چهار هزار و 492 فقره سهمیه وام خود در استان 2 هزار و 806 فقره آن را پرداخت کرده است.
نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین هر هفته شنبه ها با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اقتصادی و بانک ها در استانداری برگزار می شود.
بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید به شمار می رود.
در قالب این طرح از سال گذشته طرح ها و واحدهای کشاورزی و صنعتی که نیازمند دریافت نقدینگی هستند تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات 18 درصدی با ثبت در سامانه بهین یاب، ارائه می دهند.
8054/3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.