به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی در این رابطه افزود: ماموران پلیس آگاهی بوئین زهرا با کسب خبر از منابع مردمی و شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه جات قلابی شهروندان را اغفال و از آنها کلاهبرداری می کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدام های فنی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ هایی از کلاهبرداران براساس اظهارات شاکی، موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم در استان لرستان شدند.
سردار محمودی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بوده اما با اقدام های فنی پلیس و مواجهه با دلایل و مدارک سرانجام لب به اعتراف گشودند.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اقرار متهمان در بازجویی های صورت گرفته،گفت: افراد دستگیر شده در مواجه با طعمه های خود با این ترفند که حین حفاری چاه در یکی از استان های جنوبی، عتیقه جات را کشف و شماره شما را به صورت تصادفی پیدا و قصد فروش آن را داشته، با افراد قرار معامله گذاشته و از آنها کلاهبرداری می کردند.
سردار محمودی با بیان اینکه متهمان در یک معامله 700 میلیون ریالی از یک شاکی در شهرستان بوئین زهرا کلاهبرداری کرده بودند، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.