به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم با اشاره به لزوم توجه به نقاط مختلف شهری به منظور دستیابی به رشد و توسعه متوازن،افزود: اگر 10 تا 20 دقیقه از مرکز شهر قزوین به آن سو حرکت کنیم با برخی محلات و نواحی مواجه می شویم که به لحاظ بهره مندی از امکانات در یک فقر و عقب ماندگی زیاد به سرمی برند.
وی با اشاره به محرومیت نواحی منفصل شهری از داشتن امکانات حداقلی،اظهار کرد: رسیدگی به این دست محلات باید جزو اولویت های شورای جدید باشد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از کارهای مثبت و خدمات صورت گرفته در گذشته قدردانی می کنیم اما باید اذعان کرد هنوز با مشکلات و کمبودهای فراوانی در حوزه مدیریت شهری روبرو هستیم که شایسته است اعضای شورای جدید به آنها توجه جدی داشته باشند.
زرآبادی با بیان اینکه عملکرد شورای جدید زیر ذره بین منتقدان و مردم قرار دارد،اظهار کرد: بنابراین انتظار می رود اعضای جدید با همت و همدلی خود بتوانند کارنامه ای موفق را در خدمت رسانی به شهروندان قزوینی از خود به جا بگذارند.
وی با بیان اینکه با وجود بودجه 560 میلیارد تومانی شهر قزوین، براساس گزارش های دریافتی شهرداری دارای 370 میلیارد تومان بدهی است،اظهار کرد: از سوی دیگر تکمیل هشت طرح بزرگ شهری نیمه کاره به 600 میلیارد تومان اعتیار نیازمند است که اگر در موعد مقرر تکمیل و به بهره برداری نرسند با جرائم و خسارت روبرو می شوند که این نشان می دهد در مصارف هزینه ها دقت کافی صورت نگرفته و بخشی از کارها علاوه بر اعتبارات مربوط به زمان خود از پول آینده انجام شده است.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موارد که میراث دوره گذشته است می تواند برای اعضای شورای اسلامی شهر در دوره جدید چالش زا باشد و بر روی عملکرد آنها تاثیر بگذارد اما باید تلاش شود تا در این خصوص با مدیریت مناسب و معقول، کارها به نفع شهروندان و آینده شهر به خوبی پیش برود.
زرآبادی،مدیریت پسماندهای شهری، حل معضل ترافیک و رفع مشکل پارکینگ در محدوده مرکزی شهر قزوین را از دیگر مواردی که باید شورای شهر جدید به آنها توجه جدی و لازم را داشته باشد برشمرد و در پایان گفت: باید پاسخگوی خوبی برای مطالبات و نیازهای شهروندان باشیم.
در این دیدار مهدی عبدالرزاقی، حکمت الله داوودی، سعید دقیقی و خانم ها زهرا یوسفی، مهدیه قافله باشی و سیده منیره قوامی، منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در حوزه مدیریت شهری پرداختند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.