به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در بخشی از مکاتبه سید سعید شاهرخی با مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی آمده است: 28 سال از عروج ملکوتی فقیهی مجاهد، عارفی روشن ضمیر حضرت امام خمینی (ره) می‌‌گذرد و در تداوم راه و منش آن ابر مرد تاریخ معاصر سخت محتاجیم که با بازبینی و بازشناسی آموزه‌های آن فقید مجاهد، اسوه و الگوی عملی و نوینی به نسل جدید و جوان منتقل کنیم.
وی در ادامه آورده است: بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می داریم که اندیشه ها و آثار گرانمایه آن رهبر فرزانه بیش از گذشته چون مشعلی فروزان در جامعه می درخشد و هدایتگر نسل جوان می باشد.
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه تصریح کرده است: نظر به تقارن بزرگداشت آن پیرجماران با ماه مبارک رمضان در سال جاری و به پاس قدردانی و تبعیت از مقام عظمای ولایت لازم است مدیران دستگاه ها و نهادها نسبت به انجام برنامه ها و فعالیت ها در راستای تکریم و بزرگداشت شخصیت و اندیشه امام راحل برنامه ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند.
فضا سازی اداری و نصب بنر در جلوی درب ادارات،استفاده از کلمات قصار امام راحل و مقام معظم رهبری در سربرگ ادارات، برگزاری مراسم تکریم و شناخت سیره و اندیشه امام در بین کارکنان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی با مضمون و محوریت اندیشه و شخصیت امام خمینی و شرکت در مراسم بزرگداشت امام راحل در روزهای 14 و 15در استان از جمله دیگرمواردی هستند که توسط شاهرخی معاون استاندار مورد تاکید قرار گرفته است.
در این نامه همچنین بر ارسال گزارشی از اقدامات صورت گرفته به کمیته ارزیابی عملکرد ستاد بزرگداشت امام راحل توسط دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین تاکید شده است.
نامه رئیس شورای اطلاع رسانی استان برای مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران ،روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیر انتفاعی، مدیران عامل بانک ها و شهرداران استان ارسال شده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.