به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در شورای عالی ورزش استان قزوین افزود: باید کمیته ای به منظور پیگیری مصوبات شورای ورزش در اداره کل امور اجتماعی استانداری تشکیل شود تا مصوبه ها حداقل هر 15 روز یکبار مورد پیگیری قرار گیرند.
وی،حمایت از ورزشکاران قهرمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: 16 نفر از قهرمانان المپیکی و جهانی استان را شناسائی کرده و برای تامین مسکن مهر و اشتغال آنها اقدام خواهیم کرد.
این مسئول افزود: با توجه به نزدیکی به فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت جوانان ضرورت توجه به ورزش همگانی بیشتر از گذشته احساس می شود و باید تمامی دستگاه ها امکانات خود را در این زمینه بسیج کنند.
وی اضافه کرد:امیدواریم بتوانیم با شناسائی ظرفیت های جدید در خصوص حمایت از تیم های والیبال سپهر الکتریک حاضر در لیگ برتر و کاسپین حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال اقدام کنیم به گونه ای که تاکنون در این خصوص سه نشست اختصاصی توسط استاندار برگزار شده است.
وی با تاکید بر توزیع متوازن اعتبارات ورزشی در سطح شهرستان ها،گفت: نباید توزیع خدمات ورزشی به مرکز استان محدود شود بلکه باید با نگاه عادلانه در خصوص توزیع اعتبارات و توسعه سرانه ورزشی در سطح استان اقدام شود.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به هیات های ورزشی،افزود: باید اداره کل ورزش و جوانان با برنامه ریزی و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تقویت هیات های ورزشی و توسعه طرح های عمرانی را در دستور کار قرار دهد چون پیشبرد این امور به تنهایی از عهده دولت بر نخواهد آمد.
وی در پایان با تاکید بر توجه به ورزش بانوان، خاطر نشان کرد: باید شورای ورزش استان با طرح و برنامه عملیاتی در خصوص توسعه همه جانبه ورزش استان وارد عمل شود تا در هیچ یک از ابعاد این حوزه رکود و رخوت را شاهد نباشیم.
در ادامه این نشست فرمانداران و اعضای حاضر در خصوص مشکلات و موانع پیش روی توسعه ورزش استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این مراسم از حمیدرضا کریمی،محمد طاهری و سهند رضا پور سه فوتسالیست قزوینی که با حضور و درخشش آنها تیم فوتسال امید زیر 20 سال ایران قهرمان آسیا شد با اهدای لوح، تقدیر شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.