حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین یک که با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صورت گرفت،افزود: با همراهی مدیریت ارشد استان و ملزم شدن دستگاه های اقتصادی و خدمات رسان،بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین پدید آمده است.
این مسئول همچنین گفت: شهرک های کاسپین یک و 2، خرمدشت و لیا جزو شهرک های پرتقاضای صنعتی کشور هستند که متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری در آنها وجود دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: مشوق های مناسبی برای جذب سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تدارک دیده شده است که وجود زیرساخت های آماده همچون آب، برق و گاز و ارائه زمین ارزان قیمت و تقسیط در پرداخت هزینه زمین از جمله آنها می باشد.
خانپور همچنین یکی از اولویت های اساسی مدیریت ارشد استان قزوین را رونق تولید عنوان کرد و گفت: در گرو این سیاست در سال های اخیر با هماهنگی بین دستگاه های اقتصادی و خدمات رسان شاهد حل مسائل و مشکلات زیادی از واحدها و طرح های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بوده ایم.
وی در ادامه از طراحی تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی کاسپین که قرار است بر روی آزادراه قزوین-کرج احداث شود خبر داد و گفت: 80 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تقاطع در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در پایان یادآور شد: این تقاطع به منظور رفاه حال صنعتگران و کارکنان مستقر در شهرک صنعتی کاسپین با هدف دسترسی بهتر به شهرک و تسهیل در عبور و مرور به این محدوده صنعتی احداث می شود.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.
3013
خبرنگار و انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.