به گزارش ایرنا، علی یزدانی در این بازدید در جریان آخرین وضعیت اجرای زیرساخت ها در این شهرک از جمله راه های دسترسی و معابر و شبکه روشنایی قرار گرفت.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید بر کمک به تکمیل واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: باید به واحدهای تولیدی نیمه کاره تاکید شود تا به جای صرف هزینه برای اموری مانند دیوارکشی اعتبار خود را در ابتدا برای نصب سوله صرف کنند تا زودتر به مرحله تولید برسند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در این بازدید گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری نزدیک به 30 واحد تولیدی در شهرک صنعتی تازه ساخت کاسپین 2 به بهره برداری برسد.
حمیدرضا خانپور افزود: هم اکنون در شهرک صنعتی کاسپین 2، پنج واحد در حال نصب ماشین آلات، 16 واحد در حال دیوارکشی و 27 واحد نیز در حال نصب سوله هستند.
وی اظهارکرد: در شهرک کاسپین 1 نیز 104 واحد در حال ساخت و ساز هستند که از این تعداد 27 واحد در مرحله تخصیص زمین، 21 واحد در مرحله دیوارکشی، 53 واحد در مرحله نصب سوله و سه واحد نیز در مرحله نصب ماشین الات هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با توجه به استقبال قابل توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی از شهرک صنعتی کاسپین یک، در تلاش هستیم تا با تامین زمین و تملک زمین به میزان 300 هکتار، فضای مناسبی را در اختیار متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی در این مکان قرار دهیم.
شهرکهای صنعتی کاسپین 1 و ٢ در حاشیه ازادراه قزوین-کرج و در شهرستان ابیک قرار دارد.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی با 850 واحد بهره بردار است.
3013/ 6128 * خبرنگار: اولادی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.