به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ ایمان علی محمدزاده در این رابطه افزود: واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر استان در حین گشت زنی، به یک دستگاه خودرو پژو روآ مشکوک و آن را متوقف کرد.
وی ادامه داد: پس از توقف خودرو و بازرسی به عمل آمده، ماموران با هوشیاری موفق به کشف 6 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود شدند.
رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان قزوین افزود: هنگام انتقال راننده و سرنشین خودرو حامل مواد به پاسگاه، سوداگران مرگ جهت رهایی خود از چنگال عدالت و نیز تطمیع پلیس، 35 میلیون ریال رشوه به ماموران پیشنهاد کردند که با صحت عمل و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ماموران وظیفه شناس،رشوه پیشنهادی را رد و موضوع صورت جلسه شد.
سرهنگ محمدزاده در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی ارجاع داده شدند، افزود: شهروندان می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در خصوص عملکرد پلیس استان را با مرکز نظارت همگانی 197 در میان بگذارند.

**توقیف کامیون حامل احشام بدون مجوز حمل در بوئین زهرا
به گزارش مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی بوئین زهرا از توقیف یک دستگاه کامیون ولوو با 103 راس دام بدون مجوز حمل خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی در این رابطه گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت در جاده ترانزیتی به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از کامیون متوقف شده 103 راس گوسفند بدون مجوز حمل و پروانه بهداشتی که از استان آذربایجان غربی به مقصد اصفهان بارگیری شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی بوئین زهرا ارزش دام های کشف شده را 600 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: راننده خودرو حامل دام در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شهرستان شد.
8054/3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.