سید علی موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با رد برخی شایعات مبنی بر شمارش دستی آرای نامزدهای شورای شهر،اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی برگزار شد،به هیچ عنوان شمارش دستی و دخالت انسانی در آن دخیل نبود و آمار اعلام شده صحیح می باشد.
موسوی با بیان اینکه فرمانداری به عنوان مجری انتخابات محسوب می شود، ادامه داد: آرای مردم به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است و بر این اساس این اطمینان را همواره به مردم داده ایم که نگهبان آرای آنان باشیم.
وی با بیان اینکه در انتخابات روز جمعه با کمبود تعرفه در شهرستان قزوین رو به رو نبودیم و در این خصوص محدودیت نداشتیم،یادآور شد: در روز انتخابات تخلف یا تقلبی وجود نداشت اما قبل از برگزاری این رخداد شاهد تخلفاتی مانند تبلیغات زودهنگام بودیم که در نتیجه انتخابات اثرگذار نبود.
موسوی با اشاره به اعتراض برخی نامزدهای شورای اسلامی شهر،تاکید کرد: ما به اجرای مر قانون می پردازیم و اعتراض‎هایی که وارد شده را مورد بررسی قرار داده ایم ولی تخلفی که در نتایج تاثیرگذار بوده و توسط مسئولین مشاهده شده باشد، گزارش نشده است.
فرماندار قزوین با قدردانی از حضور گسترده و با شکوه مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،گفت: مشارکت 80درصدی مردم قزوین در این انتخابات نشان داد که قزوینی ها همچون دیگر هموطنان خود شهروندان آگاه و با بصیرت و هوشیار هستند.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه برای پوشش و انعکاس مناسب اخبار انتخابات،افزود: فعالیت رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای موثر و مفید بود.
حکمت الله داوودی (لیست امید-اصلاح طلب)،احد چگینی (مستقل)،مهدی عبدالرزاقی (لیست امید-اصلاح طلب)،منیره قوامی (لیست امید-اصلاح طلب)،زهرا یوسفی (لیست امید-اصلاح طلب)،محسن حق شناس (اصولگرا)، سعید دقیقی (لیست امید-اصلاح طلب)،فرج الله فصیحی رامندی (اصولگرا)،مهدیه قافله باشی (لیست امید-اصلاح طلب) به ترتیب آرای ماخوذه به عنوان منتخبان مردم قزوین در پنجمین دوره شورای اسلامی شناخته شدند.
شهر قزوین دارای نزدیک به 390 هزار نفر جمعیت است.
7389/3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.