به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در این مراسم و اقدام نمادین که با هماهنگی موسسه کودکان مکس برگزار شد این سرهنگ لشگر 16زرهی به درجه سرهنگ تمامی ارتقا یافت.
این مسئول نظامی به نشان همدردی با کودکان مبتلا به سرطان با تراشیدن موی سر خود در بخش شیمی درمانی بیمارستان قدس حاضر و درجه وی توسط 2 تن از این بیماران بر روی شانه های او قرار گرفت.
این سرهنگ تمام در این مراسم هدف از اقدام خود را همدردی با بیماران مبتلا به سرطان عنوان کرد و گفت: ارتش همانطور که در زمان دفاع مقدس در کنار سپاه،نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی از جان،مال و ناموس مردم دفاع کرده و در تمام حوادث حضور یافته امروز نیز حامی اقشار آسیب پذیر از جمله بیماران است.
وی،نصب درجه خود توسط بیماران را افتخاری بزرگ برای خود دانست و گفت: خانواده بیماران باید بدانند ما ارتشی ها از همین خانواده بوده و همواره دعاگوی سلامت کامل کودکان بیمار باشیم.
سرهنگ رفیعی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر،افزود: اکنون که ما اینجا حاضر شده ایم بسیاری از همکاران ما در دفاع از مرزها در حال خدمت به کشور هستند تا ما در آرامش زندگی کنیم از این رو باید قدر رشادت ها و فداکاری های این سربازان نظام جمهوری اسلامی را بدانیم.
در پایان این مراسم سرهنگ علی رفیعی با اهدای گل و هدیه از بیماران بخش شیمی درمانی بیمارستان قدس عیادت کرد.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.