به گزارش ایرنا، نصرت الله علیرضایی عصر سه شنبه در جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین که با حضور استاندار قزوین برگزار شد،افزود: با داشتن چنین رویکردی وظیفه روابط عمومی ها حساس تر و سنگین تر است.
این مسئول اظهار کرد: روابط عمومی ها با تلاش مستمر و شبانه روزی در عرصه اطلاع رسانی باید زمینه پاسخگویی مدیران به مردم و تکریم ارباب رجوع را فراهم کنند.
وی افزود:باید به جایی برسیم که اطلاع رسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم و افکار عمومی به عنوان نماد حقوق شهروندی نهادینه شود و همه خود را ملزم به رعایت آن بدانند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین بر ضرورت به روز رسانی آموزش های مربوط به حوزه روابط عمومی برای دست اندرکاران این حوزه تاکید کرد و گفت: در عصر جدید سرعت کارها بسیار بالا است و اگر بخواهیم در این زمینه عقب نمانیم باید علم روز را آموخته و همراه با پیشرفت فناوری حرکت کنیم.
وی در ادامه به تشکیل شورای روابط عمومی های استان قزوین در سال قبل اشاره کرد و گفت: از میان 135 روابط عمومی دستگاه های اجرایی با حضور 22 دستگاه و نهاد و شرکت، شورای روابط عمومی های استان تشکیل شد که یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی چنین شورایی ایجاد شفافیت بیشتر در کارها و تقویت اطلاع رسانی دستگاه ها بود.
وی اضافه کرد: در سال گذشته طرح ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان روابط عمومی ها در دستور کار قرار گرفت و شاخص های ارزیابی در چهار محور مشخص و مورد بررسی قرار گرفت.
علیرضایی ادامه داد: براین اساس خودارزیابی مدیران، ارزیابی خانه مطبوعات، ارائه مستندات و ارزیابی استاندار از محورهای انتخاب مسئولان برتر حوزه روابط عمومی بود.
علیرضایی گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده 64 درصد مدیران دستگاه های اجرایی استان از وضعیت و امکانات روابط عمومی ها رضایت در حد بالا داشتند و 9 درصد نیز آن را ضعیف دانسته اند.
وی در پایان اظهار کرد: همچنین بر اساس نظر خانه مطبوعات استان،نمره تعامل دستگاه های فرهنگی و اجتماعی با رسانه ها 68، دستگاه های عمرانی و خدمات شهری 60 و دستگاه های امور اقتصادی 54 بوده است.
در پایان این مراسم از 30 روابط عمومی برتردستگاه اجرایی، شهرداری ها و شرکت های دولتی استان قزوین تجلیل شد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.