به گزارش ایرنا، جمعی از رزمندگان و پدید آورندگان دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس در گفت وگو باخبرنگار ایرنا، حضور در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تکلیف شرعی و انقلابی خواندند و براین نکته تاکید کردند: حضور مسئولانه مردم در این انتخابات ضمن اینکه مشت محکمی بر دهان استکبار است تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و پاسداری ازخون شهیدان نیز خواهد بود.
آنها معتقدند انتخابات فرصت و عرصه ای است تا مردم با رای خود آینده کشور و سرنوشت سیاسی خویش را رقم بزنند زیرا دولتی که با انتخاب مردم برسر کار می آید، می تواند با عملکرد مثبت یا منفی خود کشور را دهها سال به جلو برده یا عقب بیاندازد.
این عده بر این باورند که با شرکت حداکثری در انتخابات به نظام اسلامی و دولتمردان فرصت می دهند تا با پشتوانه مردمی در صحنه های بین المللی به ایفای نقش بپردازند و با اقتدار از حقوق ملت ایران دفاع کنند.
محمد توکلی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این رابطه گفت: مردم باید با حضور پرشور خود در انتخابات به تکرار حماسه ای دیگر بپردازند.
وی با بیان اینکه با شرکت در انتخابات درباره سرنوشت خود تصمیم گیری خواهیم کرد، در خصوص ویژگی های یک رئیس جمهوری خوب که مردم باید او را برگزینند،گفت: رئیس جمهوری منتخب باید فردی ولایت مدار، متدین، مدیر و مدبر باشد و رفع مشکلات اقتصادی مردم نیز باید در اولویت برنامه هایش قرار بگیرد.
توکلی افزود: حضور مسئولانه در انتخابات براساس فرمایش امام راحل یک تکلیف است و بنابراین باید برای اجرای این رهنمود عالمانه و مدبرانه از جان مایه گذاشت.
این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این نظام به برکت خون شهیدان جایگاه رفیعی در دنیا پیدا کرده است و باید باحضور پرشکوه و دشمن شکن در صحنه هایی چون انتخابات قدردان خون شهیدان باشیم.
محمد حسن صفری دیگر ایثارگر قزوینی نیز گفت: انتخابات نماد حقیقی فرمایش مدبرانه مقام رهبری یعنی اتحاد ملی و انسجام اسلامی است که هموطنانمان باحضور حماسی خود در این انتخابات وحدت و همدلی را به نمایش می گذارند.
وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی ما است و حضور حداکثری در این عرصه وفاداری به آرمان های امام راحل، رهبری معظم و شهدای گرانقدر نظام را به نمایش می گذارد.
صفری اظهار کرد: شهدا و جانبازان سرافراز با رشادت های وصف ناپذیر خود در دوران دفاع مقدس امنیت و عزت را برای جامعه امروزی به ارمغان آوردند و بر این پایه وظیفه تک تک آحاد جامعه است تا با حضور حماسه ساز در پای صندوق های رای قدردان حماسه شهدا باشند.
دیگر رزمنده هشت سال دفاع مقدس نیز در این زمینه گفت: حضورحداکثری در انتخابات لبیک گفتن به دستورات رهبر معظم انقلاب و مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.
علی رضا طاهرخانی افزود: هر چه حضور مردم در پای صندوق های رای پر شورتر و با نشاط تر باشد دشمن مایوس تر و در راه رسیدن به اهداف شومش ناکام ترمی شود.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امرو جمعه باوجود جوسازی ها و تبلیغات شیطان بزرگ، ملت ایران با حضور پرشور خود درسر صندوق های رای بار دیگر دلبستگی خود را به نظام ولایت فقیه و اهداف مقدس شهیدان نشان خواهند داد.
وی ادامه داد: بی شک انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور کم نظیر نظیر مردم درپای صندوقهای رای به روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی تبدیل خواهد شد.
طاهرخانی گفت: داوطلبان ریاست جمهوری نیز انتظار داریم توانمندی هایشان را بیان کنند تا مردم با شناخت افرادی را انتخاب کنند که برای نظام و کشور مفید باشند.
یک ایثارگر قزوینی دیگر نیز درخصوص حضور باشکوه مردم درانتخابات 29 اردیبهشت گفت: انتخابات از مهم ترین رخدادها و روز سرنوشت ملت است.
محمد تقی کربلایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، شرکت درانتخابات را برای هر ایرانی واجد شرایط تکلیف دانست و گفت : برای ابراز وفاداری به نظام و حمایت از ارکان آن باید در انتخابات شرکت کنیم.
وی که افتخار همرزمی با شهیدان را در دفاع مقدس دارد، افزود: برای دوام و بقای این نظام فرزندان این مرز و بوم جان خود را فدا کردند بنابراین وظیفه داریم برای قدردانی از جانفشانی های شهیدان و ایثارگران در انتخابات شرکت کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه (29 اردیبهشت) برگزار می شود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.