به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی روز جمعه با حضور در مسجد امام خمینی (ره) قزوین و پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم میهن اسلامی ما همواره دین خود را به نظام و انقلاب ادا داشته و در پایبندی به مبادی دینی خود راسخ بوده اند.
وی ادامه داد: اعتقاد مردم باعث شده تا آنان همواره حضوری پررنگ در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی داشته باشند تا جایی که برای این حضور خود با وضو و نیت وارد عرصه می شوند.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه امام راحل همواره برخی از روزهای انقلاب را از جمله 22 بهمن، 15 خرداد، روز قدس و انتخابات را ایام الله نامیده اند،یادآور شد: حماسه حضور مردم میهن اسلامی مانند غدیر خم است تا جایی که کافران و دشمنان انقلاب را با حضورشان همواره مایوس ساخته اند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: با توجه به آشوب ها و جنگ های موجود در منطقه که توسط تروریست ها و ایادی استکبار براه افتاده است، ملت ما مشاهده می کند که آنان در نگاه خود به میهن اسلامی محتاطانه رفتار می کنند زیرا که از قدرت و اقتدار مردم ایران به خوبی آگاه بوده و جرات هیچ گونه تعرضی را به خاک ما ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: برنده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرموده رهبر معظم انقلاب، بدون شک مردم خواهند بود.
وی در پایان افزود: دشمنان ما بدون شک انتخابات ما را مورد رصد قرار می دهند اما با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در نهایت آن چیزی که نصیب آنان می شود، یاس و سرخوردگی خواهد بود.
رای گیری مردم در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز جمعه آغاز شده است.
برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین یک هزار و 108 شعبه اخذ به همراه 26 هزار نفر عامل اجرایی در نظر گرفته شده است.
888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل 74 درصد جمعیت استان قزوین است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.