محمدصدرا آراسته روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام شعبات اداره کل ثبت احوال در روز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همچون دوره های گذشته با آمادگی کامل و به صورت مستمر تا ساعت 18 امروز پنجشنبه و همچنین فردا تا پایان زمان اخذ رای گیری در خدمت مردم و رای دهندگان خواهد بود.
وی اضافه کرد: بر این اساس طی اطلاعیه هایی که این اداره کل در روزهای گذشته در صدا و سیما منتشر کرد تمام کسانی که به دلایل مختلف از جمله مفقودی و مستعمل بودن شناسنامه، درخواست خود را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه به این اداره ارایه کرده اند می توانند با مراجعه به همکاران ما در روزهای پنجشنبه و جمعه شناسنامه خود را برای شرکت در انتخابات دریافت کنند.
آراسته از تمهیدات کامل ثبت احوال استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و ادامه داد:تلاش می کنیم در راستای عمل به وظایف خود همگام با سایر دستگاه های کشور بهترین فضا را برای حضور حداکثری مردم استان در این دوره از انتخابات فراهم کنیم.
مدیرکل ثبت احوال استان قزوین با بیان اینکه تمام افراد بالای 18سال حق شرکت در این انتخابات را دارند،افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل 74 درصد جمعیت استان قزوین است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان فردا جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.