به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، از این تعداد 529 شعبه در شهرستان قزوین، 179 شعبه در شهرستان تاکستان،137شعبه در شهرستان البرز، 129 شعبه در شهرستان بوئین زهرا، 82 شعبه در شهرستان آبیک و 52 شعبه در شهرستان آوج مستقر هستند.
از این میان یک هزار و 530 صندوق الکترونیکی در 496 شعبه در 6 شهر قزوین، آبیک، الوند، محمدیه، بوئین زهرا و تاکستان برای اخذ آرای مردم در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر آماده هستند که هم در سرعت و هم در دقت برگزاری انتخابات تاثیر مثبتی خواهد داشت.

**26 هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات در استان قزوین
حدود 26 هزار نفر در برگزاری فرایند انتخابات در استان قزوین مشارکت دارند که شامل عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی هستند.
همچنین 888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل 74 درصد جمعیت استان قزوین است.
از این بین 19 هزار و 908 نفر در استان، نخستین بار برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دهی هستند.
در انتخابات شوراها، پنج هزار و هفت داوطلب تائید صلاحیت شده در شهرها و روستاهای استان قزوین شانس انتخاب شدن خود را می آزمایند.
تعداد نامزدهای ثبت نام کرده شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین نسبت به دوره قبل 24 درصد رشد داشته است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه (29 اردیبهشت) برگزار می شود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.