به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین محمود احمدی افزود: در این طرح سراسری که در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان انجام می شود،این اداره کل به همراه دستگاه های نظارتی از قبیل سازمان صنعت معدن و تجارت،دانشگاه علوم پزشکی ،دامپزشکی،سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به بازارهای اصلی عرضه کننده کالا و همچنین مراکز اقامتی بین راهی گشت مشترک اعزام خواهد کرد.
وی اضافه کرد: د راین طرح کلیه عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان مورد هدف قرارداده گرفته و بر چگونگی عملکرد رعایت مقررات صنفی و بهداشتی واحدهای عرضه کننده کالاها و مایحتاج ضروری مردم کنترل و نظارت لازم صورت می گیرد.
احمدی ادامه داد: شعب ویژه ای برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و پرونده هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می شوند، خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت به سامانه t135.ir مراجعه کرده و یا با شماره 124 تماس حاص فرمایند.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.