حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی 50 مبلغ دینی به امامزاده های شاخص استان اعزام می شوند تا برنامه های تدارک دیده شده این ماه مبارک را اجرا کنند.
وی اظهار کرد: اقامه نماز جماعت،جزء‌ خوانی قرآن کریم،افطار دهی در امامزاده‌های شاخص و پاسخ‌ به مسایل دینی و مذهبی مردم روزه ‌دار از برنامه های طرح ضیافت الهی دراستان قزوین است.
حجت الاسلام عادل در ادامه برگزاری آیین های دعا و نیایش متمرکز با حضور مردم را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در طرح ضیافت الهی برشمرد.
وی همچنین از مردم استان دعوت کرد که تا در ماه مبارک رمضان در آیین های ویژه ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه شرکت کنند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در ادامه به اهداف برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در سطح امامزاده های استان اشاره کرد و گفت: مهم ترین هدف از برگزاری این برنامه ها تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورها و اعتقادات،ایجاد کردن فضای معنوی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و ترویج مفاهیم قرآن است.
حجت الاسلام عادل در پایان به برپایی خیمه های معرفت در سطح امامزاده های استان قزوین اشاره کرد و گفت : امسال همچون سالهای گذشته، خیمه های معرفت شامل موضوعات مشاوره خانواده و ازدواج ، تربیت کودکان و همچنین غرفه کودک و نوجوانان و تبلیغ چندرسانه ای در امامزادگان شاخص برپا می شود.
استان قزوین دارای 226 امامزاده، 20 بقعه متبرکه، یک بقعه انبیاء و چهار مقبره است.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.