به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در دیدار با مردم روستای حصار ولیعصر از توابع شهرستان آوج که در مسجد جامع این روستا برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:ما مسئولان حضور در روستاها و خدمات رسانی نزدیک به آنها را از افتخارات خود محسوب می کنیم و تا لحظه آخر خدمت رسانی از این مهم غافل نخواهیم شد.
وی اضافه کرد: سعی ما مسئولان بر این است که تا آخرین لحظه انتخابات در حق روستائیان و مناطق محروم خدمت رسانی کرده و از هیچ حمایت و کوششی در این زمینه مضایقه نخواهیم کرد و این موضوع نباید به پای تبلیغ برای نامزدی نوشته شود.
استاندار قزوین با اشاره به فضای انتخاباتی کشور،افزود: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری تاخیر در اجرای امور و خدمات رسانی به مردم به بهانه فرارسیدن انتخابات است که امیدواریم هیچگاه ارائه خدمات به مردم تحت الشعاع این موضوع قرار نگیرد.
همتی ادامه داد:همه مجریان و مسئولان باید تنها به فکر آماده کردن بسترها و زمینه های لازم برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه ای دیگر توسط مردم در 29 اردیبهشت ماه باشند تا تمامی نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب شود.
استاندار قزوین ادامه داد: دولت بودجه و اعتبار خوبی برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در استان در نظر گرفته است به گونه ای که سال قبل 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به روش های نوین آبیاری تجهیز شدند و امسال نیز این رقم 50 هزار هکتار خواهد بود.
همتی با بیان اینکه امسال سال آبیاری قطره ای استان قزوین خواهد بود،ادامه داد:استان در حوزه های مختلف به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و در همه حوزه ها عمران و توسعه در جریان است.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برخی اظهارنظرهای افراد صاحب تریبون برای هدایت افکار عمومی به سمت یک نامزد خاص، گفت:هیچ کس از استاندار تا ائمه جمعه و سایر مسئولان حق تحمیل نظر خود به اقشار مختلف در خصوص رای دهی به نامزدان انتخابات را نخواهند داشت چرا که در جمهوری اسلامی ایران همه آزاد هستند به هر کس که صلاح دانستند رای دهند.
این مسئول افزود: تنها دغدغه مسئولان باید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با وحدت و همدلی باشد چون مردم به قیم نیازی نداشته و راه صحیح و نحوه تعیین سرنوشت خود را به خوبی تشخیص می دهند.
شهرستان آوج به مرکزیت آوج در جنوب غربی استان قزوین واقع شده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.