به گزارش ایرنا، فریدون همتی بعدازظهر پنجشنبه در ششمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) که با هدف معرفی جوانان برتر و شایسته استان قزوین برگزار شد، با تبریک هفته جوان و میلاد حضرت قائم آل محمد (عج) افزود: جوانان سرمایه های اصلی جامعه هستند و جوامعی که از این ظرفیت عظیم به شکل مطلوب استفاده کنند در امور مختلف پیشرو خواهند بود.
استاندار قزوین با بیان اینکه نقش جوانان کشور ما در همه دوران ها برجسته بوده که این موضوع ناشی از شور و شعور بالای این قشر است،اظهار کرد: جوانان ما در همه عرصه ها خوش درخشیده و موجب رشد و بالندگی کشور شده اند.
همتی اظهار کرد: این جوانان میهن اسلامی بودند که حماسه هشت سال دفاع مقدس را افریدند و امروز نیز مانند گذشته در عرصه های مهم و سرنوشت سازی همچون انتخابات با حضور پرشور و با نشاط خود موجب مشارکت حداکثری جامعه می شوند.
استاندار قزوین با اشاره به پیش رو یودن انتخابات ریاست جمهوی و شوراها، گفت: دنیا امروز کشور ما را رصد می کند که ببیند ملت ایران چگونه وارد عرصه می شوند بنابراین مقطع مهم و تاریخی را در پیش داریم اما مطمئن هستیم با مشارکت پرشور جوانان همچون سایر اقشار در پای صندوق های رای، دشمن بار دیگر مایوس و دوستان ما خوشحال می شوند.
استاندار قزوین در پایان با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در خصوص رغایت اخلاق اسلامی از سوی نامزدها و هوادارن آنها در عرصه انتخابات،گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و حامیان آنها مایه قوت نظام ما است و بداخلاقی ها نیز جز آسیب و زیان برای نظام ما چیز دیگری به همراه ندارد.
در پایان این مراسم، 20 جوان شایسته و برتر در حوزه های مختلف استان قزوین معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
27 درصد از جمعیت یک میلیون و 273 هزار نفری استان قزوین را جوانان (افراد 15 تا 29سال) تشکیل می دهند.
6128*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.