به گزارش ایرنا،43 مجتمع آبرسانی در استان قزوین در حال اجرا هستند که از این تعداد 29 مجتمع تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل می رسد.
سهم بخش کوهین از این تعداد،2 مجتمع آبرسانی آقابابا و قاقازان است که مجتمع آقابابا امروز با 13 کیلومتر خط شبکه روستایی و 2 حلقه چاه با 25 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
استاندار قزوین در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: امیدواریم با افتتاح این طرح آبرسانی بخش زیادی از مشکلات این منطقه در خصوص کمبود آب حل شود و میزان رضایت مردم این نقطه از خدمات دولت و نظام افزایش یابد.
فریدون همتی افزود: رفع دغدغه مردم در مناطق کم تر برخوردار از جمله وظائف مهم دولت به شمار می رود.
وی همچنین در ادامه یک کارگاه قالی بافی را با 200 میلیون اعتبار و 20 نفر اشتغالزایی در روستای سلطان آباد به بهره برداری رساند.
استاندار قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: توسعه کارگاه های آموزشی در مناطق روستایی همان تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری می باشد.
همتی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال کار ارزنده و شایسته ای است و در این رابطه مدیریت ارشد استان از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.
استاندار قزوین در سفر یکروزه خود به بخش کوهین همچنین از طرح در دست ساخت کانال انتقال و سد ذخیره آب کشاورزی روستای آق بابا بازدید کرد.
این طرح با 50 میلیارد ریال اعتبار در دست احداث می باشد و در بخش احداث کانال 50 درصد و در احداث سد 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کوهین به مرکزیت کوهین یکی از بخش های شهرستان قزوین که در غرب مرکز استان قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی*انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.