به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، نصرت الله علیرضایی در نخستین نشست شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین در سال جاری افزود: نقش و جایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی در حال نهادینه شدن است، اگرچه تا رسیدن به جایگاه و نقطه مطلوب در این حوزه هنوز فاصله داریم.
وی، ارزیابی مدیران روابط عمومی و تقدیر از نفرات برتر این حوزه را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: طرح ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان روابط عمومی ها براساس مصوبه شورای اطلاع رسانی استان پیگیری می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با اشاره به 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، خاطر نشان کرد: شورای مرکزی روابط عمومی ها با توجه به انتخابات پیش رو تصمیم گرفت برای عدم تاثیرگذاری انتخابات بر جشنواره روابط عمومی ها و مشارکت حداکثری روابط عمومی ها و مدعوین، در برگزاری این همایش زمان برگزاری جشنواره را به بعد از انتخابات موکول کند.
علیرضایی بر تقویت جایگاه روابط عمومی ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها علاوه بر انعکاس دستاوردها و خدمات سازمان ها،نمایندگان افکار عمومی در بدنه ادارات و دستگاه ها محسوب می شوند و باید درجه شفافیت و پاسخگویی مدیران را در سازمان ها افزایش دهند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.