به گزارش ایرنا، فریدون همتی بعدازظهر دوشنبه در آئین بزرگداشت مقام معلم که روز دوشنبه در جمع فرهنگیان شهرستان آبیک برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم، افزود: معلمان در تشویق مردم و تبیین اهمیت انتخابات برای آنها می توانند ایفای نقش کنند.
وی در ادامه گفت: نقش آموزش و پرورش در تربیت انسان ها و نسل سازی بسیار برجسته و موثر است و نباید از اهمیت این جایگاه و رسالت خطیر غافل شد.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: براساس فرموده امام راحل معلم امانتداری است که امانت او انسان ها هستند و از این جهت معلم با امانتداران دیگر متفاوت است.
وی خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش در هدایت و نسل سازی بسیار برجسته و مهم است و معلمان به دلیل حضور موثر و برجسته خود در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی به عنوان گروهی مرجع و موثق برای جامعه به شمار می روند.
استاندار قزوین از فرهنگیان به عنوان جامعه ای فداکار و دلسوز یاد کرد و گفت: معلمان با وجود تمامی مشکلات معیشتی و دشواری های زندگانی هیچ گاه از ایفای نقش های خود در حوزه های آموزشی و تربیتی غفلت نمی ورزند و اجازه نمی دهند تکالیف و مسئولیت های آنها دستخوش تحولات و مشقت های زندگی قرار بگیرد.
همتی خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت کشور در گرو تلاش های فرهنگیان و معلمان زحمت کش است و همه باید به این جایگاه خطیر و رسالت بلند فرهنگیان در پرورش نسل های آینده افتخار کنند.
همتی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شرایط سخت استقرار دولت یازدهم از جمله مواجهه با کاهش فروش و قیمت نفت،رکود و رشد منفی اقتصادی و تحریم ها، گفت: دولت یازدهم در نتیجه شعور و آگاهی مردم و رهنمودهای رهبری و دیپلماسی فعال موفق شد تمامی تحریم ها و قطعنامه ها را به زباله دان تاریخ بفرستد و باند پر از چاله و گودال پرواز هواپیمای اقتصاد کشور را برای اوج گرفتن آماده کند.
استاندار قزوین در پایان این مراسم از معلمان نمونه شهرستان آبیک با اهدای لوح و جایزه تقدیر کرد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.