به گزارش ایرنا، فریدون همتی یکشنبه شب در جشن روز جوان که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در بوستان 22 هکتاری ناحیه شهری مهرگان بخش محمدیه (مسکن مهر قزوین و حومه) برگزار شد، افزود: مردم میهن اسلامی از جمله استان قزوین با شعور بالای سیاسی خود بدون شک در 29 اردیبهشت ماه امسال با حضور در پای صندوق های رای همچون گذشته حماسه بزرگ دیگری را به ثبت خواهند رساند.
وی با بیان اینکه دنیا امروز انتخابات ایران را رصد می کند، اظهار کرد: با خلق حماسه ای دیگر در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه دشمنان ایران خنثی می شود و آنها از رسیدن به نقشه های شوم خود ناامید می شوند.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به فعالیت های زیربنایی و خدماتی صورت گرفته برای حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان،گفت: امیدواریم با تداوم خدمت رسانی به این منطقه مسکونی تازه ساخت، این نقطه به یکی از شهرهای زیبا و مثال زدنی در استان و کشور تبدیل شود.
همتی خاطرنشان کرد: عزم و اراده مدیران استانی برای حل مسائل و مشکلات ساکنان این منطقه بالا و جدی است.
استاندار قزوین به احداث بوستان 22 هکتاری مهرگان نیز اشاره کرد و گفت: این بوستان بزرگ و زیبا با وجود محدودیت های اعتباری در مدت کوتاهی ساخته شد و برای استفاده ساکنان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد امکانات رفاهی در ناحیه شهری مهرگان به مرور افزایش یافته و مشکلات این شهر تازه ساخت در آینده نه چندان دور مرتفع شود.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.