به گزارش ایرنا، بهروز نعمتی بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز به کار ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی حجت الاسلام حسن روحانی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای یک اصل مهم است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد.
وی اظهارکرد: خیلی ها به دنبال آن هستند انتخابات از رونق زیادی برخوردار نباشد تا در مشارکتی حداقلی و با حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای و در نهایت کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم بتوانند، به هدف خود دست پیدا کنند.
نعمتی اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری، نتیجه انتخابات نیز در همان مرحله اول مشخص شود.
وی با بیان اینکه ما متعهد به اخلاق هستیم، اظهارکرد: ما به عنوان حامیان روحانی باید همچون وی پایبند به اخلاق بوده و واقعیات را به مردم بگوییم و از وعده های غیرقابل تحقق پرهیز کنیم.
نعمتی با بیان اینکه مردم از تهمت ها و بی اخلاقی ها بیزارند و علاقه مند هستند که کشور با عقلانیت و تدبیر اداره شود، اضافه کرد: مسیری که مردم طلایه دار آن باشند قابل برگشت و تغییر نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی اصولگرایان معتدل حامی حجت الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه با تدبیر و عقلانیت بسیاری از مشکلات کشور در سال های اخیر مرتفع شد، گفت: دین ما تاکید دارد تا کارها را با تدبیر و عقلانیت به پیش ببریم و به سمت اعتدال برویم و از تندروی دوری کنیم.
وی در ادامه از مردم قزوین به عنوان حامیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در همه بزنگاه ها یاد کرد و گفت: قزوینی ها نیز هم پای سایر هموطنان بدون شک با حضور پررنگ و حداکثری خود در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت ماه جاری، حماسه ای دیگر را در کارنامه پرافتخار خود به ثبت می رسانند.
آیت الله علی محمد تاکندی استاد حوزه علمیه و نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: همه اقشار و گروه های مختلف مردمی باید در انتخابات شرکت کنند تا شاهد ثبت حماسه دیگری در کشور باشیم.
وی افزود: در انتخابات پیش رو باید به فردی رای بدهیم که از تجربه و تسلط بیشتر برای اداره امور اجرایی کشور برخوردار باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
3013*6128
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.